2015年5月3日 星期日

快樂的親子下午茶

今日同阿女去了荔枝角行街,荔枝角平時冇咩去過,阿女話想去冇去過地方,就來了荔枝角,行到咁上下時間又到下午茶時間,阿女話平日去pink coffee 在荔枝角亦有分店,我們一致決定去pink coffee 吃下午茶,地點不太難找,我們去了半島大廈分店,環境真的好好,我甚至覺得好過星爸爸,我点了杏仁咖啡,杏仁咖啡的確好好飲,至於阿女点了紫羅蘭鮮奶,咖啡带有苦澀味道,我同阿女覺得都ok,小食叫了三文魚牛角包,我覺得十分美味,另外点了甜品芝士綠茶蛋糕,味道都可以,稍為甜佐些小,我覺得這裡食物同咖啡水準好高,希望pink coffee 可以開分店到元朗或天水圍,今次同阿女吃了美味下午茶,價錢亦唔貴

沒有留言:

張貼留言